Alla inlägg under februari 2014

Av ninathequeenofeverything - 2 februari 2014 07:39

Så vart det söndag....
I fredags fick jag med mig en super-underbar fåtölj hem från jobbet. Det va Lasse som skänkte den och jag tycker att den passar så himla bra på ett landställe hahaha Det tyckte Agnes också :P

Igår styrde vi vår kos mot familjen Sjöblom och min super höggravida kompis :) Detta är nog garanterat sista gången vi ses utan att Elsa är med *iiiiiiiih* Känns så himla sjukt att snart få träffa henne :):)

Jag och Rasmus (och lite senare även Angelica) lekte mest med tejp hahahaha och när han gått och lagt sig tittade vi på melodifestivalen deltävling ett!
Eftersom jag har huvudvärk och är ljudkänslig så skippade jag hörapparaterna!!! De andra hade såååååå roligt åt mig för jag hörde som ett mongo heeeela tiden hahaha
Ja ja tur man kan roa nån iaf :P

Ah dessutom sög mellon eftersom jag inte hörde ngt hahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards