Alla inlägg under augusti 2013

Av ninathequeenofeverything - 28 augusti 2013 07:52

Barnmorskan sa till oss för ett tag sen att tiden jag fick hos doktorn skulle gälla operation...
SÅ för typ fjärde gången pinnar jag in till gyn i tron om att jag ÄNTLIGEN ska bli av med skiten men neeeej dåååå först ska man ha ett jävla möte där det ska diskuteras om "allting" inför operationen.
Idag ska en tant ringa mig och vi ska bestämma tid... Jag kan sätta mitt liv på att hon inte kommer ringa...

Det är ju precis sånna här processer som gör att det tagit 10år för mig att få ut den.... Jag tröttnar lixom på att bli skickad hit och dit. Samt på att kommunikationen inom vården SUGER! Alltså pratar dom ens med varandra??? Idiotiskt!

En kul grej är att jag ska testa BodyStep ikväll. Jag har fortfarande träningsvärk på (mycket) konstiga ställen efter Yogan i måndags hahaha
Men jag går "all in" ändå :P
Woop woop

(Lägger in grisbilder eftersom ingen annan bild matchar mitt bitter-fitta inlägg hahahahha?)

Av ninathequeenofeverything - 26 augusti 2013 07:49

Woop woop sugigt med måndag ?

I helgen har vi haft fullt upp...
Åkte med Agnes till mamma efter jobbet i fredags. Mormor va där eftersom dom åkte till Spanien igår. Vi kollade på film och åt godis :)

I lördags va jag och Angelica en sväng på IKEA. Hon köpte ett nytt köksbord (som jag absolut inte hjälpte till att sätta ihop hahahah jag är sug-dålig på IKEA möbler).
Sen gick vi ut och åt på ett ställe som hette "Bar", låg på Blaise holmen. Dom hade så sjukt hög musik där så det va svårt att prata. Jag blev jättetrött av att behöva anstränga mig så mycket för att höra vad alla sa så jag hade sjuk huvudvärk på söndagen :S MEN vi hade riktigt roligt :):)
Kommer dock aldrig gå dit igen trots den väldigt goda maten (fisk restaurang)...

Söndag va vi på 3-års kalas i Blackeberg! Det va jättefint väder ute så Karin och Niklas hade kalaset i parken... Supermysigt!!!
Agnes fick jättemycket uppmärksamhet hahahah så hon va suuupernöjd hahahaha
Där borde va fanns en rabatt och där satt Agnes hahah i rabatten hahaha mongohund!

Av ninathequeenofeverything - 21 augusti 2013 14:23

Jag är ALLTID osäker när jag köper nya skor! Jag tycker i princip aldrig om mina nya skor....
Så jävla skumt faktiskt!!!!!
Nu har jag iaf ett par nya typ eeeeh cowboy boots hahahaha nämen känns lite så :S kanske liiiiite väl spetsiga va *host*

Jaja H&M, så dom lär ju ändå snart vara trasiga hahahah *blink blink*

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2013 07:16

- vi hade G två helger i rad...
- varav en lördag spenderades hos mamma! Alltid uppskattat att bli bjuden på middag haha

- Agnes fick ett äckligt bett på tån :( hej då 3000kr....
- Jag målade omgång ett på huset och har nu ångest för att omgång två måste ske snart!!!!!

Av ninathequeenofeverything - 18 augusti 2013 14:07

Fan vilken härlig softar helg vi har haft!!!!
I fredags kom My, David & Marlena till oss. Vi åt grillat och snackade en massa skit :)

På lördagen åkte Marlena hem men dom andra stannade troget kvar haha :P
Vi åt kräftor med tillbehör :) sen spelade vi "Galenpanna"! Efter 3 timmar och en vinnare (jaaaag), tröttnade jag och My... Men killarna spelade till två på natten hahahahaha vi räknare ut att dom allt som allt spelat i 7 timmar hahahaha craaaaazy

Av ninathequeenofeverything - 8 augusti 2013 07:35

Alltså vad har vi gjort egentligen hahaha???!!!!
- jag har målat och skrapat huset
- Martin har gjort klart bastun... Det är bara aggregatet som fattas...

- Richard va på besök med supersöta George. Han va dock mer intresserad av tennisbollarna än av Agnes hahaha

- Familjen Palmquist va på besök & vi hade hamburge orgie. Jag hade gjort både eget bröd och egen dressing :) det va sååå gooott :):) (Martin gjorde burgaren).

- Jag fick ett ryck och köpte ett växthus (som jag nu tröttnat på hahahaha)

- Jag, Martin & Angelica åkte till Högmarsö och käkade middag. Fyfaaaan vad najs det va!!! Det är samma ägare som till "Ett Glas" inne i Norrtälje och sen lägger ni på den oslagbara utsikten.. Wow

- Vi åkte till Niclas & Malins lägenhet i Södertälje :) Blev bjuden på friterade pommes haha som Niclas älskar sin fritös haha

- Jag å tjejerna drog till Ullared med nattstopp i Torekov. Det va en sjukt rolig resa!!!

- Vi va hundvakt åt Gulliver! Å Agnes va super lycklig hahaha Vi ska faktiskt ha honom i helgen igen :)

- Jag & Martin åkte kryssning hahahaha "No Comments"

Ovido - Quiz & Flashcards