Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

P-stavs f***an

Av ninathequeenofeverything - 28 augusti 2013 07:52

Barnmorskan sa till oss för ett tag sen att tiden jag fick hos doktorn skulle gälla operation...
SÅ för typ fjärde gången pinnar jag in till gyn i tron om att jag ÄNTLIGEN ska bli av med skiten men neeeej dåååå först ska man ha ett jävla möte där det ska diskuteras om "allting" inför operationen.
Idag ska en tant ringa mig och vi ska bestämma tid... Jag kan sätta mitt liv på att hon inte kommer ringa...

Det är ju precis sånna här processer som gör att det tagit 10år för mig att få ut den.... Jag tröttnar lixom på att bli skickad hit och dit. Samt på att kommunikationen inom vården SUGER! Alltså pratar dom ens med varandra??? Idiotiskt!

En kul grej är att jag ska testa BodyStep ikväll. Jag har fortfarande träningsvärk på (mycket) konstiga ställen efter Yogan i måndags hahaha
Men jag går "all in" ändå :P
Woop woop

(Lägger in grisbilder eftersom ingen annan bild matchar mitt bitter-fitta inlägg hahahahha?)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards