Alla inlägg under september 2013

Av ninathequeenofeverything - 30 september 2013 07:55

Har haft en kanon helg!
Åkte till familjen Sjöblom i lördags och vi åkte tillsammans till ett köpcentrum i närheten. Där har dom bland annat Lager 157 där dom säljer märkeskläder till MYCKET bra pris! Ska tillbaka dit och köpa julklappar sen :)

På söndagen åkte jag och Agnes till Bromma för att hälsa på Gulliver med familj :)
Vi tog en lång promenad runt en sjö sen drack vi varm choklad.

För övrigt så har jag fått tid på torsdag till att ta ut staven Tjohooo finally!!!!

För övrigt nummer två så va det en bakterie jag hade fått i mig som gjorde mig så sjuk... Den spridd tydligen via kött :S så äckligt!!
Men nu känner jag mig bra igen så idag ska jag äntligen börja träna wihoooo

Av ninathequeenofeverything - 23 september 2013 17:01

-struntade dock i lökpulvret & tog en egen kryddmix i :)

Dock får jag ju inte äta riktig mat ännu men satte gladeligen i mig ett par potatisar :)

v37

Av ninathequeenofeverything - 18 september 2013 10:49

Helt värdelös vecka....
Av diverse anledningar kunde jag bara träna en enda gång...

Det var onsdagens she bam pass.

På fredagen drabbades jag av matförgiftning och det har förpestat en hel vecka för mig...Det är nämligen först idag som jag känner mig bättre... Standard på onsdagar är ju som sagt she bam och så även idag...

Förhoppningsvis kan jag även träna imorgon... Allt beror på min mage :S


Jag försöker att inte bli allt för depp över förra veckan. Jag tänker att detta är ju faktiskt en livsförändring som jag håller på med och då måste jag tänka långsiktigt. Det suger att inte kkunna träna när man har både motivation och lust...

Av ninathequeenofeverything - 12 september 2013 10:06

Tog med mig honom till djuraffärn vid jobbet igår. Han tyckte det va såååå kul och spännande :D
Som grädde på moset fick han välja en leksak hahaha lycka va TOTAL!
Sötgris!
(Ps vadå skelögd hahaha )

Av ninathequeenofeverything - 11 september 2013 12:25

Jag har ju skaffat gymkort äntligen på ett skitbra ställe inne i Norrtälje. Jag har hittills "bara" skaffat kort för passen och inte gymmet...

Har hunnit träna i två veckor och testat på en del utav passen:
V35
Måndag: Yoga
Va sådär faktiskt. Jag hade svårt att höra vad han sa och träningen kändes inte så "givande"
Onsdag: Body Step
Hysteriskt step pass med styrka hahaha så jävla bra!!!
Torsdag: She Bam
Typ exotisk dans med balans och styrka hahaha skitroligt! Man svettas en flod!
Lördag: Löpband & maskiner

V36
Tisdag: Body Balance
Lite mer drag än yogan. Mycket balans och styrka på det sättet
Onsdag: Body Pump
Passet från helvetet, hatar det. Vet inte ens varför jag gick hahaha ville döööööö
Lördag: Body Step/She bam
Härlig svett orgie

Av ninathequeenofeverything - 11 september 2013 11:36

Helgen bjöd på träning, kräftskiva och Rasmus mys.

Måste tillägga att brorsan va med och kastade basketboll i "Breaking News" på femman... Hahaha han SÖG!!! Hahahah

Ovido - Quiz & Flashcards