Alla inlägg under maj 2015

Av ninathequeenofeverything - 8 maj 2015 15:02

Viggo är inne i en riktigt gosig fas just nu där han vill kramas och gosa mycket. Inte mig emot <3
Jag har läst att barn i den ålder han är i nu kan gå tillbaka lite då och då till spädbarnsbeteende. Detta har jag främst märkt när han vill sova. Istället för att somna själv i sängen ska han vaggas i famnen, precis som när han va spädis. Å precis som alla andra faser så gör jag som han vill eftersom det är någonting han kommer växa ifrån. Behöver han min närhet kommer han alltid att få min närhet!

Idag led jag av dålig fantasi och brist på ork så dagens utomhuslek blev i de lilla lekparken vid klubbhuset.
Båda grisarna är supertrötta och ligger nu och sover hihi

Av ninathequeenofeverything - 5 maj 2015 22:10

Idag skulle mamma opererat in CI på sitt andra öra men det blev inställt på plats pga brist på narkosläkare :(
Mamma va superledsen och det kan man ju verkligen förstå. Att ligga färdig sanerad och klar i sjukhussängen och sen bara få åka hem... Så himla snopet.

Jag och Viggo tog på oss att muntra upp henne och jag tror vi lyckades ganska bra med lunch+fika samt shopping :)



Nya galonbyxor för utelek blev inhandlade. Dom ska vi inviga i humlan imorgon när vi ska busa med Jessica och Elsa!

Av ninathequeenofeverything - 1 maj 2015 22:32

Cirka 2 minuter utanför Norrtälje ligger en 4H gård. Dom har de gamla vanliga svenska djuren som kanske inte är så exklusiva för oss vuxna men oj oj oj vad Viggo tyckte det va spännande.
Zoomade in på bilderna hemma sen och blev så full i skratt. Han ser såååå sammanbiten ut hahaha Älskade unge!

Ovido - Quiz & Flashcards