Alla inlägg under oktober 2015

Av ninathequeenofeverything - 6 oktober 2015 22:01


Imorgon jobbar jag bara till ett så vi ska på Norrtälje marknad med Johanna och Elias! Mysigt!

Av ninathequeenofeverything - 5 oktober 2015 13:46

I fredags va jag själv hemma men i lördags va det jag som själv lämnade hemmet!
Hängde med Angelica på dan och sen mötte vi upp lite kompisar till henne på Tapas Sthlm. Restaurangen va helt okej men blev lite besviken på maten. Jag åkte hem straxt innan tio och hade ställt bilen vid restaurangen å det va sjuuukt skönt! Va så hungrig på vägen hem att jag köpte en wrap på 7-eleven hahaha


På lördagen på dan hade vi köpt till sjukt många bitar till tågbanan :) Dessa invigdes såklart.
På söndagen hängde vi även med mamma och firade såklart kanelbullens dag :P smaskens :)


På söndagen fick jag som vanligt hjälp av världens bästa Viggo med maten haha Hamburgare åt vi!
Skrattade så när han böjde sig ner och tog en tugga av osten hahahaha ja varför inte lixom hahaha


Av ninathequeenofeverything - 2 oktober 2015 20:35

Förmiddagen spenderades på öppna förskolan. Populäraste leksaken va definitivt gunghästen i plast... Viggo gungade som en galning. När han inte gungade gick han av och på och av igen. Gullunge!
Blev sugen på att köpa hem en men han har ju såååå mkt leksaker redan. Såg att den bara kostar 331kr och då blev jag ännu mer sugen hahaha

på eftermiddagen lekte vi ute och handlade på Norrköp. Som alla andra eftermiddagar ;P

Kvällen avrundades och nu sover Viggo och jag tittat pÅ brokeback mountain! Gayporr HAHAHA

Ovido - Quiz & Flashcards