Alla inlägg under juni 2013

Av ninathequeenofeverything - 28 juni 2013 07:53



- gris med till jobbet
- bio med make, After Earth
- molnigt, 18 grader kl 08

Ääääääntligen helg :):):)

Av ninathequeenofeverything - 27 juni 2013 07:30



Yeeeiiiii idag kommer Martin äntligen hem!!!! Han har ju varit "på turné" längst västkusten --> hos sina föräldrar - hos Pehr i Lomma - på Ullared - med Rasmus och Lars i Göteborg. Tydligen va ett antal presenter till mig inhandlade hihi me like!!!!

Apropå Ullared så har jag och Jessica börjat planera in en egen resa :) När den blir spikad har jag HELA två saker inplanterade på min fyra veckor långa semester hahaha Den andra är
Allsång på Skansen den 23e juli :)


Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2013 12:03



Eftersom jag är gräsänka fram till torsdag så tar Angelica hand om mig    Hennes knep för att få mig att må bra är att hyra riktiga girly girly filmer :P

Så förutom Allsång på Skansen som startade igår så har vi glott på:
 


Alltså "Magic Mike" gjorde att vi höll på att dööööö bakom skämskuddarna hahahahah va nog länge sen jag skrattade så mkt åt en film...


Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2013 07:17

Regnigt, grått, dålig hårdag & Converse'n i väskan!

Av ninathequeenofeverything - 24 juni 2013 12:05

Fick en fantastisk och underbar midsommar!

Körde sillunch-ängen-glass-lekar-grillning-myskväll....
Sillunch= Hemmagjord sill, ägghalvor, västerbottenpaj, ost & skinkpaj, gravad lax, gräddfil, potatis och sallad

Lekar= Tipspromenad, slå spik i bock, springa med potatis, springa med flaska hahahaha lag tre vann ett fin fint pris sponsrat av Svensk Fastighetsförmedling :P

Grillning= allt möjligt mumsigt!

Gäster:
Mamma, Arnfinn, Jessica, Andreas, Filippa, Anne, Angelica, Jenny, Rasmus, Marikka och Kristofer!!!

             
(Klicka på första bilden för "bildspel")


Dagen efter fiskade vi <3
Martin fick en aborre medans Rasmus mest va bäst på att kast i majs hahaha

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards