Alla inlägg under juli 2013

Av ninathequeenofeverything - 20 juli 2013 21:15

Idag gjorde vi Norrtälje!
Storhandlade pollentabletter på Apoteket, fikade på Tusses bageri vid ån och handlade ostar på Collins ostbod! Bland annat ;D

Måste bara flika in att vi åt värsting lyxiga efterrätten....
Smulpaj gjord på ekologiska hallon och blåbär plus egenplockade smultron. Till det hemmagjord ekologisk vaniljglass och kardemumma kaffe! Jag döööör *mums*

Av ninathequeenofeverything - 20 juli 2013 08:57

ÄNTLIGEN har Martin också gått på semester! Jag har haft ganska tråkigt hemma själv....

Jag har typ sytt hahahaha

I Torsdags åkte jag till Karins landställe som ligger utanför Åkers Styckebruk och sov över. På vägen dit hämtade jag upp Niklas (Karins sambo) som låg på Södertälje sjukhus. Han hade fått åka in dagen innan pga hjärnhinneinflammation :S Heeelt galet :S
Känner verkligen att en vaccination kan vara på sin plats...

Igår kom Martins mamma hit till landet. Vi drack vin och myyyyyste ??

Idag kommer vi åka in till Norrtälje, Lotta ska hämta Christer i Sthlm också. Han spelar match idag *håller tummarna*. Sen ska vi grilla och äta ostbricka :):) super lördag hihi

Av ninathequeenofeverything - 16 juli 2013 08:08



När Martin kom hem igår runt sex kände vi för att bara komma en bit hemifrån... Så vi tog bilen till Gräddö och åt våfflor på det nya fiket. Agnes hade värsta bästa kvällen hahaha

För det första fick hon en jättesmaskig vanilj-glasskula. För det andra så charmade hon ihjäl alla på fiket så hon fick huuuur mycket uppmärksamhet som helst :P
Ägaren ringde tom en kompis till sig som har landställe i Norrtälje och som har en 11månaders bulle-tjej.... Jag fick prata med henne och vi ska försöka få till en lek-dejt hahaha
Rolig kväll!

Av ninathequeenofeverything - 15 juli 2013 21:10

Dag 1: PW 1h, gräsklippning 40min haha :P
Dag 2: PW/joggning + yoga Hade svårt att hålla balansen och det va tungt
Dag 3: Bilden! PW/joggning tillsammans med Martin.

Av ninathequeenofeverything - 14 juli 2013 10:09


Så va det söndag igen... Bara en vecka kvar tills Martin också har semester! Är inte så överdrivet skitkul att ha semester själv haha

Iaf har även denna helg varit awsome! Körde minigolf i Kristineberg med My och c:o! Jag va sämst hahaha riktigt sämst asså hahah

Fick också ett allergiskt bett på benet precis innan jag skulle åka. Efter att ha lånat Davids supersalva så har svullnaden gått ner lite men det har börjat klia helt gaaalet mycke ? hoppas det blir ännu bättre så jag slipper åka till doktorn!

För att pusha mig själv lite kommer jag börja lägga upp hur min träning går... Eller träning och träning haha mitt motionerande kanske är en mer passande rubrik ?

Ha en härlig söndag ?

Av ninathequeenofeverything - 9 juli 2013 21:12



....eeeeh eller två timmar iaf ;) med mamsen :)

Av ninathequeenofeverything - 9 juli 2013 10:52


Haha vad har vi gjort i helgen egentligen..?? Är alldeles semester-mossig i hjärnan...

Meeeeen efter en fet sovmorgon i lördags åkte vi in till Tekniska för att hjälpa Angelica med mottagandet & ihopsättandet av IKEA möbler... Vi åt suschi i parken och hade en urmysig kväll ? lägenheten blev perfekt med möblerna!!!!

I söndags jobbade Martin och jag passade på att storstäda innan mamma skulle komma på kvällen... Nu är hon här, jag har semester och solen skiner... Helt jävla perfekt ???

Ps. Såklart jag vann i Alfapet hehe
Ps2. Myggnätsväggarna är heeelt outstanding!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards