Alla inlägg under april 2015

Av ninathequeenofeverything - 30 april 2015 22:56

vi missade såklart ALLT. Å då menar jag verkligen allt hahaha de stod och släckte elden med vattenslang när vi kom *suck*
Amen nästa år då jäklar ;P

Av ninathequeenofeverything - 29 april 2015 23:24

oj oj oj tiden går så fort att jag inte ens skrivit om 8 månader :O

Jaja Let's go....
Nu har guldgossen hela två tänder som används flitigt. De äts allt möjligt i små små bitar och visst kan han ta dom själv och proppa munnen full.

Jag varvar hemmalagad mos med köpt och till frukost och kvällsmat äts det gröt. Nattmålen med en flaska ersättning hänger kvar, välling vägras.

Viggo kryper i full fart nu och han gillar verkligen att själv kunna ta sig hit och dit. Han tycker också mycket om att gå när han får hålla händerna.

Favoritleksaker just nu är bollen som han rullar iväg och kryper efter. Alla böckerna och även tidningar. Vi läser väldigt många gånger om dan och han sitter lugnt och bläddrar och tittar. Vet ingen annan vars bebis gör det så det kanske vänder haha Tidningarna läser han inte utan river i små små bitar :)

Viggo är lugnare än vad jag trodde att han skulle vara faktiskt. Han leker utan problem själv men tycker samtidigt mycket om både vuxna och barn. Barnen vill han absolut krama och pussa. Hårt! Haha

Han pratar mycket, gaga mamamama papapapa aaaaaa och mmmmmm tititi är väl det som tillhör ordförrådet just nu ;)

Viggo ääääälskar att dansa, då skrattar han så han tjuter och mitt mammahjärta skuttar sååååå snabbt!

Älskade fina barn. Jag älskar dig mer och mer för varje dag, hur är det ens möjligt. Att få vara din mamma är så roligt och att se dig utvecklas gör mig så stolt.
Det ska bli så spännande att se dig växa upp. Jag hoppas vi kan ge dig tryggheten att bli en stark och underbar liten pojke!

Ovido - Quiz & Flashcards