Alla inlägg under januari 2014

Av ninathequeenofeverything - 30 januari 2014 11:55

Tänkte att det i framtiden kan vara kul att kolla tillbaka på hur man mått osv de olika veckorna i graviditeten...

Kanske inte jättekul att börja med denna vecka då jag mått skit hahaha
Har haft en hejdundrande huvudvärk, ringde barnmorskan som trodde jag hade järnbrist. Så nu går jag på dubbeldos järntabletter! Har hjälpt lite men har fortfarande lite ont. Tänker att jag ska ge det en vecka för antar att det kan ta tid att få upp järnvärdena??!!
Funkar det inte skulle jag ringa igen så får jag åka in och ta prover...

Annars mår jag väl bra :)
Magen har växt lite men tillräckligt för att det ska vara obekvämt att ha vanliga byxor.... Tröttheten varierar från dag till dag...

Hemma pratar vi mycket om hur bebisen ser ut, om den är morgon eller kvällsmänniska. Vi pratar om alla saker vi ska köpa och vi undrar lite hur Agnes kommer reagera.... Men mest av allt längtar vi något fruktansvärt!!!! ??

Av ninathequeenofeverything - 30 januari 2014 11:38

Fy fan vad pilligt det va!
Vette tusan om jag gör ett tillgår bebis sen hahaha ville hugga mig själv i handen fleeera ggr hahaha
Nästan så jag hoppas att Elsa inte vill ligga i den så vi kan sno tillbaka febrilt vår bebis hahaha näääää ;)
Men det färdiga resultatet ser ni iaf här nedan.... Instruktionerna snodde jag här: http://lindabireseveriksson.blogg.se/bebislangtan/2010/august/har-sytt-ett-babynest.html

Av ninathequeenofeverything - 29 januari 2014 16:31

-homemade-

Av ninathequeenofeverything - 25 januari 2014 18:17

Ååååå äntligen är de mina! De superfula preggo jeansen.... Usch -men jag kommer nog att vänja mig ;P

Av ninathequeenofeverything - 24 januari 2014 20:59

Jepsi Pepsi det var hur skönt som hellst att flyta omkring! Jag va helt själv i motionsspåret och badhuset spelade reagge på hög volym *totally relaxing*.

När jag motionssimmat i typ 45minuter gick jag in till relaxbassängen. Där va det cirka 38grader och jag ångrade att jag hade motionssimmat överhuvudtaget hahahah Så där inne låg jag och degade i typ en kvart! Det va så sjuuuuukt skönt!!!!

Badhuset va litet och fräscht! Konstaterade dock att Rimbo ligger helt åt helvete långt ute i ingenstans men men.... Nu tar vi helg ;)

Av ninathequeenofeverything - 23 januari 2014 21:33

Förutom det som står i det superfläckiga receptet nedan så har jag i ca 10droppar mint essens (eh stavning???)

När det är muffins gräddar jag bara halva tiden dvs 15min....

Av ninathequeenofeverything - 23 januari 2014 14:13

Vet ni?! Jag känner mig på skryt-humör... Över min man :D
Han är så himla duktig och eftertraktad som mäklare att det tom ringt en arbetsplats och frågat om han inte vill jobba för dom istället :):)
Bäst i stan är han lixom :D

Annars då?
Jovars! Har idag konstaterat att personalen på Rimbo badhus är supertrevliga och att personalen på Centralbadet suger balle!!!!! Lika stor balle som kärringkassörskan på ICA igår hade uppstoppad i röven!!!! Känner stort hat mot otrevlig kassapersonal, det är ju sååååå mkt lättare att bara le och vara trevlig!!!!

Imorgon ska jag iaf testa Rimbo badhus efter jobbet :) Läser överallt att simning är superbra för preggon så man måste ju testa.... Återkommer med recension ;)

PS. Fredag imorgon wiiiiiiiioooooeeeee

Ovido - Quiz & Flashcards