Alla inlägg under januari 2014

Av ninathequeenofeverything - 21 januari 2014 10:15

Japp, igår efter jobbet åkte jag till gymmet för första gången sen i november....
Har känt mig lite lite (med betoning på lite) piggare den senaste veckan och kände att det var dags att iaf försöka. Hela november och december har lixom försvunnit som i töcken där jag mest sovit sovit och sovit...

Började med att gå väldans snabbt på löpbandet. Testade att springa lite men det kändes väldigt konstigt så jag slutade direkt... Googlade en del sen när jag kom hem och kom fram till att löpning är en av alla träningsformer som man ska undvika som gravid.
Man ska inte heller träna spinning, vanlig yoga, aerobics eller andra dans klasser, göra hopp osv... Nu kanske ni undrar vem som listat allt detta och det är hon den där kända mammatränaren Olga :P

Iaf körde jag 20minuter väldans snabb gång.

15minuter på crosstrainern

Efter det tränande jag armarna på diverse maskiner....

Nästa gång ska jag testa några övningar med gummiband som jag hittade på nätet (ja den där Olga igen hihi).

Sen är jag sugen på att börja simma... Är dock osäker på om jag ska ta Rimbobadhus istället eftersom det gamla Norrtäljebadhus är så vidrigt :S hmmm funderar på att testa Rimbo på fredag efter jobbet :)


Bild från min 30-års fest :) Lovar bildbomb därifrån i helgen då jag tömt Martins kamera :P:P

 

Av ninathequeenofeverything - 20 januari 2014 10:41

... Jag ska börja skriva igen.... Alternativt fotobomba ;)

Ovido - Quiz & Flashcards