Alla inlägg under juni 2014

Av ninathequeenofeverything - 14 juni 2014 19:20

... Kanske lite väl tidigt (är i vecka 36) men Martin ska bort nästa vecka och sen är midsommar och då tänkte vi att Elsa skulle få inviga :D

Vi kommer köpa täcke senare i höst. Vi har tittat ut vad vi ska ha på Jysk men vem vill ha värsta täcket i juli???!!!

Av ninathequeenofeverything - 13 juni 2014 15:36

Guuud man är ju såååå populär hahaha
Vi har en kund som är så snäll :) han brukar komma med lettisk choklad till mig! (Hans hemland)
Å tro mig, det är ingen sketen marabou här inte ;)

Av ninathequeenofeverything - 12 juni 2014 21:03

Hej hej kära FANZ HAHAHAhahaha ;-*

Idag va vi hos barnmorskan igen! Hon konstaterade genom att tafsa väldans långt ner i mina trosor :O att han nu är fixerad. Vad detta innebär kan du läsa längre ner. Tydligen kan han "lossna" från fixeringen ända fram till förlossningen men so far so good :P
Alla värden va bra och hon sa att vi har en fin bebis :)

Han sparkar sjukt kraftfullt nu och man kan se sparkarna varje dag :)
Verkar fortfarande vara en kvällsmänniska... Ska bli spännande att se :):)

Själv har jag svullnat väldigt mycket vilket gjort det sjukt jobbigt att pendla med bussen. Jag kommer därför åka bil varje dag. Märker redan hur stor skillnad det gör :)
Annars så räknar jag ner tiden till semestern... Bara tre veckor kvar IIIIHHHHHH :):)
Puss

Av ninathequeenofeverything - 8 juni 2014 12:54

Mina fina vänner är sånna enorma energikällor för mig! Jag bara insuper deras närvaro till max!

Igår va vi först på custom bike show i Norrtälje! Efter det åkte vi hem till oss för grillning. Så härligt med barnen som röjde runt och jag längtar tills vår lilla prins kommer... Bara fem veckor kvar <3

Av ninathequeenofeverything - 6 juni 2014 12:55

Länge leve Sverige :P
Klockan är bara ett här men jag har hunnit vara sjukt effektiv! Jag har:
Klippt gräset

Lagt på en påse extra jord i potatislandet. Det är den vänstra sidan, till höger sår vi jordgubbar :P

Burit ut och knutit upp tomaterna, chilin och paprikan. På den nedre våningen sådde jag lite potatisar som blivit över.

Tvättat pyttepytt kläder (och stora kläder :P )

Jag har även bytt presenning till Agnes pool och fyllt den igen!
Nu värker ryggen så jag ska vila i soffan tills Martin är hemma från jobbet :) Trevlig dag på er :)

Av ninathequeenofeverything - 3 juni 2014 07:57

Tiden bara rinner iväg...
Just nu har jag inte ork till mkt, det märks att kroppen är väldigt trött.
Samtidigt är det superhärligt att han blivit så stor. Vi kan nu dagligen se hans sparkar genom magen & Martin har börjat ändra åsikt om att bebisar kanske har en själ innan de föds ändå hahahaha

Jag har börjat få lite annorlunda smärtor. Det lixom svider till och ilar neråt. Det kanske håller på ngn minut för att sen försvinna helt. Jessica trodde att de va att han kör ner huvudet långt ner... Ska fråga barnmorskan nästa vecka :)

Jag har även ont i magen typ varje dag. Magknip! Vilket kanske inte är så konstigt med tanke på hur ihoptryckt min magsäck är :O

Så sammanfattningsvis för vecka 34 är: tungt och jobbigt!

Av ninathequeenofeverything - 1 juni 2014 16:49

Alltså guacamolen Martin gjort va ta mig fan det godast på länge!!! Här smaskar jag å Lotta i bilen påväg till mamma hehe

Har ingen bild på maten tyvärr men ni kan lita på att den va sjukt god :P

Efter maten blev det paketöppning för de båda herrarna!!

Efter paketen blev det supergoda tårtor :) mumsig och mysig kväll :):)

Idag har Martin jobbat, Christer spelat tävling å jag å Lotta gjort lite ärenden. Vi har hyrt film, köpt sättpotatis på granngården samt handlat middag!
Vädret är underbart så det blir en middag utomhus idag ??

Ovido - Quiz & Flashcards