Direktlänk till inlägg 2 december 2014

Öroninflammation Och Mostajm

Av ninathequeenofeverything - 2 december 2014 16:47

dålig uppdatering pga sjuk bebis som nu äntligen är frisk igen :)
Jag har ändå försökt skicka bilder till nära och kära så de inte döööööör av saknad efter Viggo hahahaha

Här har vi börjat med mat sen en vecka tillbaka! Åh han ääääälskar det :) Agnes älskar kluttarna som ramlar ner på golvet hihi
Morot och potatis har vi hunnit avverka. Idag blev det sötpotatis för första gången... Sjukt poppis! Känner mig som en mästerkock eller snarare mosexpert hahaha ;)

Viggo har även fått en spegel i sin lekhörna och den diggar han skarpt... Som ni ser på den nedersta bilden vänder han sig mkt nu och hamnar lite på villovägar. Så sen den bilden är tagen har jag möblerat om lite så det är säkrare...
Dock slänger han sig från mage till rygg så imorse tjongade han huvet ordentligt i filten och blev superledsen. Tröstades dock snabbt av napp gos och nallen <3

 
 
Oslofru

Oslofru

2 december 2014 20:26

Sån tur att lillen blivit frisk! Kramkram

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards