Direktlänk till inlägg 18 november 2014

viggo is back

Av ninathequeenofeverything - 18 november 2014 08:11

Efter två dagar med konstant skrik och dålig/obefintlig sömn verkar Viggo äntligen vara sitt "vanliga jag".
Han somnade enkelt i min famn när han blev trött och nu har han sovit ett tag -själv -i soffan!!!!!!!!!!!

Natten va dock jobbig som satan och när han skrikit i nästan två timmar fick Martin ta honom. Då brast det för mig och jag låg å storbölade. En timme senare sov han...
Jag behövde tömma ut allt, alltså sömnbrist är HEMSKT!
Vi har ju verkligen en guldbebis annars, jag fattar inte hur andra gör vars bebisar är svårtröstliga. All heder till er!!!!
Nu ska jag sova lite brevid min fina prins på soffan! Skönt att han mår bättre <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards