Direktlänk till inlägg 6 november 2014

Massage mm

Av ninathequeenofeverything - 6 november 2014 21:45

Babynestet är tillbaka hahaha Det blev ett himla snurrande och han verkade helt förvirrad till slut... Men men ett steg fram - fem bak ;P

Idag tränade vi igen! Det gick bra för både mig å Viggo och mina stackars lår värker ngt sjuuuukt av träningsvärk. Kaka på kaka lixom :O

Vi har också hunnit med bebismassage på öppna förskolan. Det va mysigt. Jag hade fullt sjå (stavning??) att hålla reda på lille pillevippen så den inte skulle kissa hej vilt hahaha (bebisarna va nakna).
Viggo va på strååååålande humör och pratade och snurrade och skrattade hahaha Han höll show kan man säga ;P

Ett steg i utvecklingen är att han har börjat greppa saker och för dom till munnen. Han är (såklart *flirt flirt*) lite före hehe Han gör detta HELA tiden och favvon just nu är en knoppig boll som han kan tugga på.
Han vänder sig från rygg till mage och för att komma tillbaka till rygg slänger han sig så man får ha koll så inte huvudet dundrar i backen.

Nästa steg bör vara att han hittar fötterna... Just nu ser han bara dom om han har färgglada strumpor hahaha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards