Direktlänk till inlägg 2 november 2014

Familjemys

Av ninathequeenofeverything - 2 november 2014 08:23

Fredag - lördag va mamma och Arnfinn här :) Myselipys! Martin malde kött och gjorde egna hamburgare.... SUPERMUMS :)

Efter maten umgicks vi bara med idol på i bakgrunden. Har verkligen varit dålig på att följa det i år...
Jag å mamma kastade in handduken straxt efter nio :O Martin å Arnfinn satt uppe ett tag och kollade i huskatalogen. Tror Martin kan den utantill snart -hans allra käraste ägodel... Haha

På lördagen åkte vi in till Norrtälje och köpte födelsedagspresent till Rasmus som fyller fyra nästa helg. Även Viggo fick en liten prassel bebis grej :)
Han fick även sitta upp i liggdelen inne i affären och det tyckte han va såååå kul :)

Efter shoppingen gick vi och fikade! Espresso house har öppnat i Norrtälje och det är mitt nya favvo hak... Så himla bra akustik och lätt att köra där inne med barnvagn. Allt är iofs svindyrt men Martin har varit med varje ggn så hittills har jag sluppit betala hahaha

Idag är det slappardag som gäller här hemma. Ah förutom för Martin då som ska jobba en sväng. Gav honom sovmorgon och tog båda grisarna på en morgonpromenad. #brafru hahaha ;P

Tänkte testa på ett mammapass på gymmet på tisdag och på onsdag är det baby massage på öppna förskolan. Alla bebisar ska vara nakna = bajsorgie = jag kommer kräkas :O bläääääää

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards