Direktlänk till inlägg 31 oktober 2014

Helgplaner

Av ninathequeenofeverything - 31 oktober 2014 07:17

Gooood morgon!
Här är det frost ute och -0,2 grader :O
Ska ta en låååång krispig promenad sen runt tio/elva.
Idag kommer mamma och Arnfinn på besök och övernattning! Mysigt :)
Vi ska mala kött och göra hamburgare :P hur mumsigt som helst!

Imorgon ska vi åka in till Norrtälje och handla födelsedagspresent till världens finaste Rasmus som fyller år nästa helg! Älskar den ungen!
Ska se om jag hittar en leksak till Viggo med sugpropp som man kan ha vid köksbordet. Vill även köpa ett par raggisar till honom.

Kom på en sak som jag inte hade tänkt på innan Viggo föddes. Jag blev lixom förvånad över att han inte var van vid beröring. Att vi pussade och klappade honom.... Helt logiskt egentligen eftersom han legat i en mage men ändå blev jag överraskad...
Men nu är han van kan jag säga hahaha *pussbomb*


Skrattade så åt Agnes igår :) Älskade tjockis som moooosat Viggos groda haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards