Direktlänk till inlägg 23 oktober 2014

Inför dopet

Av ninathequeenofeverything - 23 oktober 2014 22:18

Har träffat el prästo inför el dopo på söndag! Allt kommer bli kanon!
Jag har vart psalmer som folk känner igen för att få bra uppslutning på sången hehe :P
Dikt ska läsas och förhoppningsvis ska en fin låt sjungas (beror på om hon kunde spela den...)

Planerande och genomförandet av dopmottagningen skulle ALDRIG gått utan mina fantastiska familjemedlemmar som jag mer eller mindre tvingat hjälpa till hehe
Mamma är tårtansvarig och förutom de som är beställda bakar hon i skrivande stund som en toka! Mamma och Arnfinn ska dessutom köra all mat. Niclas och Malin ska köra tårtor. Mormor och Angelica ska hjälpa till att duka och göra ordning i lokalen. Basse och Sarah ska vara gudföräldrar. Malin hjälpte mig att göra inbjudningskortet. Mamma köpte snören, tvättade och strök dopklänningen. Jaaaa listan bara fortsätter! Älskade ni TACK!!!!!!

 
 
Ingen bild

Mamma Mia

25 oktober 2014 10:12

Tack själv för att ni gett oss världens finaste bebis! ❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards