Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

Hörselscreening på Danderyd!

Av ninathequeenofeverything - 15 augusti 2014 08:36

På resan dit fick vi stanna två ggr på diverse busshållplatser längst motorvägen pga sur bebis.
Väl framme och i väntrummet hade vi situation hungrig bebis + bajsblöja bebis = personal som snällt fick vänta och andra som snällt fick gå före oss.

Väl inne hade vi situation "fortfarande ganska sur bebis" = extra lång tid för att ens få till proppen i örat. När han väl lugnat sig snarkade han så högt att han störde mätningen hahaha TILL SLUT fick dom iaf till det och resultatet var perfekt ;)

Sååå ut till bilen (som jag glömt logga in i parkeringsautomaten) för att hämta bröstpumpen som jag skulle lämna tillbaka (å som jag glömde ta med mig första ggn jag lämnade bilen).
Ganska lätt faktiskt hittade jag till avdelning 17, raggar upp en barnmorska och lämnar tillbaka pumpen.

Sen vet jag inte riktigt vad som hände för jag GICK VILSE :(:( måste tagit hissen till fel våning och sen knatat på i helt fel riktning för jag kunde omöjligt hitta tillbaka till utgången till min parkering PANIIIIIIIK!!!!!!! Stirrar med tomhet i blicken på alla de skyltar som hänger i taket med pilar hit och dit utan att egentligen fatta någonting.
Blev uppraggad av en personal med matvagn som snällt frågade vart jag skulle.... Jag veeeeet inte va mitt svar hahaha :O

Kom iaf rätt tillslut och bebis sov hela vägen hem och jag har idag huvudvärk som jag helt skyller på gårdagens dramatik :O

Idag ska vi till Barnmorskan! Det ligger "bara" i Norrtälje! Idag är nog en bättre dag än igår hahaha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards