Direktlänk till inlägg 22 juli 2014

BF +3

Av ninathequeenofeverything - 22 juli 2014 23:29

Fy faaaaan vad jag mår skit å detta suger verkligen hästballe nu!
- mina fötter är svullna och gör konstant ont. Det spelar ingen roll vad jag gör för de dunkar och värker som om jag gått två dygn i sträck.
- fingrarna är supersvullna och värker. Jag tappar konstant känseln i dom.
- hela kroppen är svullen så jag känner inte ens igen mig själv!
- Jag har ingen ork överhuvudtaget utan ligger bara i soffan.
- jag gråter hela tiden. Jag har gråtit så mkt att mina ögon är helt röda och svullna och svider.
- jag måste gå på toa varannan timme även på natten.

Jag saknar såååå mitt riktiga jag! Den sociala, glada och "piffiga" Nina! Den här versionen suger verkligen.... Snälla bebis kom ut nuuuuuu!!!!!

 
 
Ingen bild

Mamma Mia

23 juli 2014 06:19

❤️❤️❤️ Lider med dig min fina dotter ❤️❤️❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards