Direktlänk till inlägg 21 maj 2014

Vecka 32, ge mig en charkbricka

Av ninathequeenofeverything - 21 maj 2014 15:02

Jag skrev faktiskt ett inlägg till vecka 31 men det försvann :(
Lika bra va kanske det eftersom det typ bara innehöll en massa klagande över min frustration över att inte orka med någonting hahaha

Nu är det iaf bara 8 veckor kvar *iiiiiih* MEN det är ju som sagt till beräknat datum. Han kan komma om allt mellan 6-10veckor. Dvs under hela juli månad!

Det innebär ju i sin tur att Martin inte kommer kunna dricka alkohol fr.o.m typ den 4e juli... Å jag tycker faktiskt väldigt synd om honom hahah När det slog oss verkade jag faktiskt tycka mer synd om honom än vad han själv tyckte hahahaha
Själv dricker jag ju väldans sällan men det där halvfulla glaset med rödvin en fredagskväll är himla fint!
Så fort Viggo är ute ska vi fira med sushi och charkbricka :P Dom två sakerna har jag saknat mest...

Annars är jag trött som fan! Tjock som fan! Å såååå oerhört kär i min lilla kille!
Ibland när han sparkar så är det som att han sparkar mig rakt i hjärtat och en ström av kärlek och förälskelse sprider sig i hela kroppen.

Jag sover fortfarande bra men har börjat snarka sååå högt hahaha
Dessutom va maken tvungen att möblera om i sovrummet så min säng hamnade ytterst :) Jag är för tjocka för att sova i ett hörn :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards