Direktlänk till inlägg 29 april 2014

Vecka 29

Av ninathequeenofeverything - 29 april 2014 13:56

Ja jag missade att skriva om vecka 28 :O Veckorna går så fort nu att jag inte hinner med... Men här kommer iaf en liten uppdatering om hur det står till just nu:
- Jag har tydligen börjat snarka hahaha stackars Martin.... Jag drar tydligen riiiiiktigt TUNGA stockar. Det måste vara övervikten som spökar tänker jag??!! Alla tjockisar snarkar ju typ :P

- Jag har daglig smärta i svanken. Det liksom ilar ner i vänstra benet när jag går. Väldigt oskönt! Måste ju också bero på vikten? Herre Gud, va ju inte meningen att det skulle bli tjockistema på detta inlägg haha
Jag har börjat använda värmekudde och det hjälper en hel del. Dock ska jag undvika skjutande och lyftande rörelser. Va och storhandlade (själv) i fredags och det va verkligen en katastrof. Slutade med att jag stog vid frysdiskarna och nästintill grät av att jag hade så ont. Sen fick jag ligga ner resten av kvällen... Så i fortsättningen ska vi handla tillsammans istället :)

- På kvällen kan Martin känna sparkarna riktigt bra om jag ligger på sidan. Det är underbart att se hur han skiner upp och blir så där superlycklig! Då känns det som att det är min förstjänst hahaha

- Mina fingertoppar på högerhanden domnar bort lite till och från hahaha superskumt!

- Jag drömmer VÄLDIGT mycket, verkligt och sen kommer jag ihåg de väl när jag vaknat. Även här är det lite synd om Martin eftersom jag typ "går" i sömnen... Inatt började jag skrika "mår ni bra, vad hände" i typ panik samtidigt som jag började klämma på honom och Agnes. Jag drömde att väggen hade rasat ner över oss :O

- Vi har beställt vagnen nu efter ett SUPERgeneröst bidrag från mamma och Arnfinn <3
Men mer om den i eget inlägg, måste ju visa fina bilder också hihi

Imorgon flyger jag och Angelica till Rom och kommer hem på fredag igen :) Jag är lite nervös inför flygturen samt allt promenerande där nere. Men Angelica vet ju om mitt "tillstånd" så jag hoppas hon har tålamod ( jag går så vääääldans långsamt just nu haha).
Det känns även lite jobbigt att lämna Martin själv med Agnes. Hon har varit lite konstig denna veckan och kissat inne och hållt på :O Hon har ju sina perioder men den röran får vara Martins för ett par dgr :P
Jag ska ta mig ett snack med henne innan jag åker så hon är snäll mot husse :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards