Direktlänk till inlägg 15 april 2014

Vecka 27

Av ninathequeenofeverything - 15 april 2014 07:17

Nu går tiden verkligen snabbt!
Från att bara ha känt honom när jag legat stilla ett tag tills att känna sparkar lite här och var (som i kassakön, när jag är ute och går osv...).
Å hur stor är han inte nu lixom??!! Känns verkligen som en bebis på riktigt när han nu går över kilot. Ett kilo kan man ju relatera till, det är ju ganska mycket haha Men om tre månader när han ska ut kommer han att iaf väga det tredubbla :O galet!!

Jag mår ganska bra men plågas stundtals av ont i svanken. Jag hade hoppats på att kunna gå långa promenader med så fort jag går lite längre får jag ont :S jaja när han är ute kan jag gå hur långt jag vill igen ;) Bara att moffa ner sig i soffan så länge och lyssna på kroppen....

Hormonerna har kommit igång på riktigt nu och jag gråter för ALLT! Å då menar jag gråter, som i fulgråter.... Har konstant ont i ögonen, måste köpa ögondroppar på Apoteket tror jag hahahaha

Här hemma börjar vi bli liiiite stressade av att vi inte har några grejjer ännu hahaha Eller vi har ju endel men det känns som att alla andra i samma vecka köpt ALLT!
Martin verkar fortfarande leva i sin egen lilla värld där frun bara blir tjockare och tjockare men där han inte fattar varför hahaha Det kan inte vara lätt...

 
 
Ingen bild

Mamma Mia

16 april 2014 09:02

Haha bara skrattar så åt den sista bilden med dina tassar. Underbar! ;.D
Passa på att titta för i slutet av veckan kanske tassarna är utom synhåll.:-D :-D
Det är helt fantastiskt vad fort det går!!! Och det kanske är dax för ett IKEA besök här i Kungens Kurva snart?
Vi kan gå dit nästa helg när du ska sova här på lördagen. <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards