Direktlänk till inlägg 13 april 2014

Musikalen Spök!

Av ninathequeenofeverything - 13 april 2014 10:57

I fredags kom Angelica och sov över hos oss :) Vi åt middag, tittade på Let's Dance och mös!

På lördagen lämnade jag och Martin Norrtälje redan klockan 11 för att gå på musikalen Spök! Innan vankades det supersmarrig middag med en vitlöksnivå som hade fått min mor att få allergiska utslag bara av att titta på maten ;P

Alltså musikalen, fy tusan vad roligt det va!!!!! Kommer verkligen vilja gå igen, älskade det!!!! Man blev ju så himla glad och uppåt av alla låtarna .
Bästa va Lena PH :) Jag är ju ett fan av henne sen typ 4-ever så det kanske inte är så konstigt att jag tyckte hon va GRYM!!!!

Tack igen mamma och Arnfinn för biljetterna... <3

Ni kan läsa mer om föreställningen här: http://www.cirkus.se/index.php/events/view/spoek/



Jamen Agnes då kanske ni tänker hahaha jaaa på förmiddagen solade hon i Angelicas knä...



Sen åkte hon med in till city och dom gick på ett hundfik på Odenplan. Där vankades det enligt rykten hundbus, leverpastej och soffmys med Richard :)



Sen vart det framstupa sidoläge i Angelicas soffa tills vi kom och hämtade :P
Idag är hon HELT DÖD hahaha Underbart!!! Livet som city-gris är hårt :P




Idag händer inte mycket förutom att Martin jobbar och jag ska åka och handla samt slänga tomflaskor. Spännande liv hahaha

Vi gick för övrigt in i vecka 27 idag och Viggo är som en liten tornado i magen <3
Men mer om det i ett eget inlägg ;)

Puss **

 
 
Ingen bild

Mamma Mia

14 april 2014 19:09

Varsågoda! Härligt att SPÖK var så bra. 😃 Och Angelica är en grym Grisvakt! Jag är verkligen imponerad över hennes kreativitet.❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards