Direktlänk till inlägg 8 april 2014

Vecka 26

Av ninathequeenofeverything - 8 april 2014 14:46

Eftersom förra veckan va helt kaotisk så orkade jag aldrig skriva något här om vecka 25 :S
Nu börjar jag som smått må bättre och bättre men jag känner mig fortfarande ledsen. Jag får helt enkelt acceptera att jag är känsligare just nu och att allt jag känner dröjer sig kvar i kroppen längre.

Det är väldigt många gamla kompisar som föder barn just nu :) På Facebook ploppar det upp färska bebisar varje vecka hahaha Så himla roligt och man vill ju bara att tiden ska gå supersnabbt tills det är dags för oss... Men som ni ser nedan, 102 dagar kvar är ju inte super super lång tid... Dessutom snart inne i trimester tre :) Sista halvlek lixom :)

Iaf så är vi i vecka 26 nu. Jag har inte fått några bristningar ännu. Smörjer som en tok med både salvor och oljor fastän jag vet att det är genetiskt och antagligen ganska kört för mig hahaha Men hoppet är väl det sista som överger en...
Måste dock tillägga att jag inte alls tycker det är fult alls när andra har det, så jag vet egentligen inte varför jag är så smörjtokig!

Jag har börjat få ont i svanken allt oftare. Om jag rör på mig mycket eller sitter stilla för länge. Det är en svår balansgång att veta hur mkt kroppen klarar....
Det är dessutom en enorm påfrestning för kroppen att vara gravid. Större än jag någonsin trott...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards