Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

Vecka 23, hårig mage & foglossning?

Av ninathequeenofeverything - 18 mars 2014 07:17

Woop woop vecka 23, vart tar tiden vägen egentligen?? Igår slog det mig, vafan har vi gjort??!!! Sen grät jag en liten skvätt och sen va det inge mer med det hahaha

Efter helgens utflykt till leklandet har jag dragits med värk i svanken, är det detta som är foglossningen? Det är iallafall samma smärta som när jag suttit för länge i samma position (för länge kan vara allt från 5-30 minuter...). Jaja den som lever får se ;)
Har en tripp till Kalmar inplanerad i april som jag tror jag kommer få ställa in tyvärr. Har svårt att se att jag skulle klara sitta i en bil i 5 timmar :(

I magen lever Viggo rövare, särskilt när jag ska sova :S Är det kanske en liten kvällsmänniska ändå :O

För övrigt så har jag och Martin just nu väldigt roligt åt min håriga mage. Haha ja du läste rätt -HÅRIGA hahaha Se bilden nedan så förstår ni! Jag har läst om detta och tydligen så tappar (??!!) man detta ljusa "fjun" när bebisen är född. Det gör det ju fett ovärt att raka magen hahahah meeeen åh känns ju inte superhett direkt hahaha :P

På lördag ska jag, Martin och håriga magen till Centralbadet och spa'a :) Kommer bli så underbart skönt!!! :):)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards