Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Mys, Mello och Magvärk ;P

Av ninathequeenofeverything - 10 mars 2014 07:54

I helgen har jag verkligen varit aktiv :)
I fredags hämtade jag upp mamma i Mörby så sov hon över till lördagen. Vi åt thaimat, pratade massor och tittade på en härlig film :)
Det va suuuuuper mysigt och jag å Viggo fick en massa fina paket.
Ska visa bild i senare inlägg...
Agnes va såååå super duper totalt lycklig över att mamma va på besök hahaha Hon skulle gärna sitta PÅ mamma hela kvällen!

På lördagen fyllde Agnes 6 år. Hon fick leverpastej med köttbullar på till frukost och en freespee i paket :)
Det va underbart väder ute så fram tills jag skulle åka till Angelica va vi utomhus :)

Sen åkte jag som sagt till Angelica där vi skulle kolla på mellon... Vi vart en gäng tjejer och Angelica bjöd på god mat och massor med chips hahaha

Sanna vann tjohooooo Jag va duktig och röstade bara på henne EN gång hahaha

På söndag morgonen bjöd Angelica på amerikanska pannkakor som tyvärr va gjorda på riktig mjölk hahahah Jag hade sååååå ont i magen hela dagen!!!! Glömmer lixsom bort att jag är laktosintollerant hahahah skjut mig!!!

Efter drullen drog jag hem till Jessica och möööööös med hennes små guldklimpar!!!! Världens finaste barn!!!!!

Det är jag som sydd babynestet som jag skivit tidigare.... Elsa älskar det så jag ska sy ett eget så fort jag orkar och hoppas då på att vår bebbe kommer känna likadant :):)

 
 
Ingen bild

Mamma Mia

12 mars 2014 15:50

Tack för en alldeles underbar helg! puss mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards