Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Helgen när la familia kom hem

Av ninathequeenofeverything - 17 februari 2014 07:19

Min mamma tycker att jag blogg-bombar hahaha det tycker inte jag så här kommer ett inlägg till :P

I helgen va jag seg, inte bara lite småseg utan så jävla sjukt seeeeeeg! Lördagen segades bort (stackars Martin).
På söndagen sken solen :O för första gången i Februari månad!!!! Då fick jag liiiiite energi hahaha så ut med gris å make i trädgården. Agnes lekte hysteriskt med alla sina trasiga bollar och Martin tvättade sin bil. Jag låtsades typ kratta lite pinnar hahahaha

Sen åkte vi på kalas hemma hos Malin & Niclas. Så mkt mys att träffa min familj igen! Jag fick också presenter hihi svindyr Elisabeth Arden kräm samt supersvala tunikor från Thailand som jag kommer BO i den sista månaden av graviditeten!!!! Tack snälla :):):)
Efter fikat hos Niclas åkte vi hem till mamma och åt pizza! Typ världens godaste :)
Är sketanöjd över min superlyxiga matlåda idag hehe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards