Direktlänk till inlägg 15 februari 2014

Valentinesday

Av ninathequeenofeverything - 15 februari 2014 09:39

För att få gubbarna på jobbet i rätt stämning bakade jag en suuuupergod morotskaka, den får ett eget inlägg sen ;) Dom vart himla nöjda iaf :)
När Martin va i Halmstad (torsdag-fredag) passade jag på att jobba över och göra klart årsredovisningen... Så nu ligger jag på FETT MYCKET PLUS hehe :)

När Martin kom hem fick jag fina blommor *thihi*
Den åkt vi in till Norrtälje och gick och åt på "Åtellet". Guuuud vilket bra stället! Maten, personalen, akustiken i matsalen hahahaha Allting va bara helt perfekt :)
Vi tog en varsin fördrink, sen åt Martin "mixed grill" och jag en fisksoppa med saffran. Till efterrätt delade vi på en créme brule (stavning??).
Sen åkte vi hem och kollade på Mad Men :) En perfekt datenight! Älskar Martin så mycket att det ibland gör ont!!!!!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards