Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Vecka 18, sönderklippta muddar

Av ninathequeenofeverything - 12 februari 2014 07:24

Hmmm jaaa huvudvärken som jag va så lyrisk över kommer tillbaka till och från haha
Jag har dock slutat äta dubbeldos och kör nu enkel dos järntabletter + gravidtillskott från Apoteket. Jag märker att det blir bättre när jag äter regelbundet så jag försöker hålla mig till samma mattider varje dag.

Från i ungefär förra veckan ska man kunna känna bebisen sparka för första gången. Vi har inte känt ett skit :( varje kväll framför tv:n ligger Martin med sin hand på min mage å så hejjar vi på bebisen hahaha Vi vet att det är väldigt individuellt för när man börjar känna sparkarna. Det kan dröja flera veckor till.... Nojjig som jag är blir jag såklart orolig hahahah MEN jag stoppar mig själv :) bebisen kanske bara har sin favvo-softar-plats längst in i magen :P

I klädväg så har jag retat mig galen på mina gravidbyxor. Mudden är för stor så de åker ner HELA TIDEN. Igår tog jag till saxen.... Jag klippte upp på sidan så jag kan knyta en knut så det blir tightare. Inte helt bra men bättre :P

Ovanifrån ser min mage så mkt större ut än från sidan haha Undra i vilken vecka man slutar se tårna hahaha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards