Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Uttag av stav

Av ninathequeenofeverything - 7 oktober 2013 07:54

ÄNTLIGEN va det dags, i torsdags tog jag ut staven :D
Jag va faktiskt ganska lugnt både innan och under tiden. Förutom när det va dags för sprutan. Jag vet inte om det va den alldeles fantastiskt underbara läkaren som lugnade mig eller om min sprutfobi håller på att mattas av med åldern....
Ja ja en liten panikattack men ingenting farligt hahaha

Fick träningsförbud i fem dagar så imorgon kör jag igen :) Såret ser ut att läka fint och jag känner mig lite smått lycklig över att den äntligen är ute!! Detta har varit en sån stor inre stressfaktor för mig under så långa år...

Sen va det ju även kanelbullens dag... Knåpade ihop en jävla massa bullar hahaha bjöd bort ALLA. Äter bara upp dom om jag har dom hemma :P
Recept från kokaihop.se

 
 
Ingen bild

Mamma Mia

11 januari 2014 09:40

Kanske dax att uppdatera din blogg? :-) Puss mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninathequeenofeverything - 20 augusti 2017 12:41

Martin jobbar till fyra så i vanlig ordning har jag och pojkarna varit på promenad. Lekparken idag blev den med båten, skepp ohoj! Lillebror ville gå mkt! Duktigt kille :) ...

Av ninathequeenofeverything - 26 juni 2016 12:24

Vi tog vårt pick och pack och drog till poolen på landet för att möta upp med Johan och Annika! Jag va lite skeptisk till om Viggo skulle gilla det för badhuset har varit lite sådär! Men han älskade det, särskilt barnpoolen. Tror att han dissar bad...

Av ninathequeenofeverything - 25 juni 2016 20:17

Sillunch på landet! Ängen med dans och jordgubbstårta. Grillning hemma! En härlig dag ?? ...

Av ninathequeenofeverything - 4 juni 2016 06:08

nämen vad brukar ni göra på kvällen? Titta på tv, läsa bok, kanske måla lite? Vi sitter i bilen Hahaha Min son är tokig haha ...

Ovido - Quiz & Flashcards